Problemen met inloggen?

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Klik op de "Wachtwoord vergeten" en voer het email adres in dat u gebruikt heeft om uw account aan te maken, en volg de instructies.
 

Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd maar geen email ontvangen

  •     
  • Check uw spam folder.
  •     
  • Zorg ervoor dat u het juiste emailadres hebt ingevuld. U moet het emailadres invullen dat u op uw profiel heeft geregistreerd.
  •     
  • Als u de e-mail niet binnen 15 minuten hebt ontvangen, vraag dan een nieuw wachtwoord aan of neem contact op met het Owner Service-team.
         

Ik heb een e-mail ontvangen met een link om een profiel aan te maken, maar de link is verlopen. Wat moet ik doen?

Klik op "Wachtwoord vergeten" en voer het e-mailadres in dat u aan NOVASOL/dansommer hebt verstrekt. U kunt nu een nieuw wachtwoord aanvragen en uw profiel aanvullen.
 

Ik ben nieuw bij NOVASOL en wil een account aanmaken, hoe doe ik dat?

Zodra wij uw contract hebben geregistreerd, ontvangt u een e-mail met een link om een Huiseigenaar login aan te maken. Als u deze e-mail niet hebt ontvangen, neem dan contact op met het Owner Service-team.

 

Heeft u geen antwoord op uw vragen gevonden?

Neem contact op met ons Owner Service Team via telefoon of e-mail om hulp te krijgen. U vindt de openingstijden en contactgegevens in de voettekst hieronder..

Let op, de contactinformatie is voor eigenaren die hun woning al bij ons verhuren..

Terug naar login