Hulp nodig voor toegang tot de huiseigenaar-login?
Als u problemen ondervindt bij het inloggen op de huiseigenaar-login, kunt u op deze pagina proberen antwoorden op uw vragen te vinden.
Klik op de "Wachtwoord vergeten" en voer het email adres in dat u gebruikt heeft om uw account aan te maken, en volg de instructies.
- Check uw spam folder.
- Zorg ervoor dat u het juiste emailadres hebt ingevuld. U moet het emailadres invullen dat u op uw profiel heeft geregistreerd.
- Als u de e-mail niet binnen 15 minuten hebt ontvangen, vraag dan een nieuw wachtwoord aan of neem contact op met het Owner Service-team.
Klik op "Wachtwoord vergeten" en voer het e-mailadres in dat u aan NOVASOL/dansommer hebt verstrekt. U kunt nu een nieuw wachtwoord aanvragen en uw profiel aanvullen.
Zodra wij uw contract hebben geregistreerd, ontvangt u een e-mail met een link om een Huiseigenaar login aan te maken. Als u deze e-mail niet hebt ontvangen, neem dan contact op met het Owner Service-team.
U gaat naar de App Store of de Google Play Store, afhankelijk van of u een iPhone of een Android-telefoon heeft. Zoek naar "NOVASOL" om de app te vinden.
Gebruik hetzelfde e-mailadres en wachtwoord dat u gebruikt om in te loggen op de pagina voor huiseigenaren.
Klik op de link "Wachtwoord vergeten" op de inlogpagina van de app. Zodra u een nieuw wachtwoord hebt ingesteld, moet dit worden gebruikt voor zowel de app als de gebruikelijke web-login.
Indien u de huiseigenaren-login nog nooit gebruikt hebt, dient u uw registratie te voltooien vanuit de e-mail die u heeft ontvangen. Zodra dat is gebeurd, kunt u de app downloaden en inloggen met uw e-mailadres en het wachtwoord dat u hebt aangemaakt.
Neem contact op met ons Owner Service Team via telefoon of e-mail om hulp te krijgen. U vindt de openingstijden en contactgegevens in de voettekst hieronder.
Let op, de contactinformatie is voor eigenaren die hun woning al bij ons verhuren.